lørdag den 24. august 2013

Ny cykel


De sidste par uger er blevet brugt på at restituere og lave noget småtræning, samt få cyklen fixet helt op så den er køre klar til VM, dette indebar bl.a. et nyt baghjulslege og en gennemgående servicering af cyklens øvrige dele, så nu er den bare tip top klar til VM.

Den sidste lange tid har det stået klart for mig at min cykel står for en opgradering, til en 29”, så efter en lang tid med sondering af udbuddet, hvilket rummer adskillige interessante muligheder, har jeg i nu bestilt en ny racermaskine.


Valget faldt på Specialized nye 2014 Epic Expert World Cup, det er efter min mening en cykel der giver mig det meste af det jeg søger, en 1x11 geargruppe, et godt hjulsæt, og så giver Epic’en mange af fordelene fra både Fullsuspension og Hardtail grundet deres Brain system.

Cyklen skulle komme engang midt i september hvilket passer perfekt med at sæsonen er slut, så der kan blive lagt nogle timer i at få justeret og vænnet sig til cyklen, hvorvidt den vil have debut i Portugal til WC’en er jeg ikke sikker på, men jeg ser frem til at prøve noget nyt.

Min trofaste Scott, bliver dog ikke sådan bare lagt til side, men bliver et godt supplement som trænings og reservecykel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar