søndag den 25. august 2013

Endelig VM


Så oprandt dagen, og jeg sidder lige nu i et tog på vej til Kastrup, hvorfra vi flyer mod Estland kl. 06.15.
Jeg har glædet mig vildt meget Hele sommeren og det har siden januar været den helt store målsætning i år. 

Jeg har dog ikke de store forventninger og resultat målsætninger i det dette er første gang, og jeg primært skal have noget erfaring samt finde ud af hvor hård feltet er.

Vi har model event på mandag efterfulgt af 2 dages konkurrencer med Sprint og mellem, derefter en god hviledag med mulighed for en træning, men den skal nok primært bruges på at slappe af og gøre sig mentalt klar til Stafetten som skydes af og fredagen, lørdag har jeg så hviledag idet Danmark kun må stille 4 Herre til start på langdistancen, men der skulle vist være mulighed for et løb efter den officielle konkurrence.

Dette markere slutningen på VM og efter en forhåbentlig ultrafed uge kan vi søndag tage hjem igen.


Men der vil med sikkerhed følge mere her, også gerne løbende hvis internettet er til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar