søndag den 3. marts 2013

Ny sæsson - nye mål!!



2013 har for mit vedkommende betydet store ændringer både hvad angår træning, men også på satsningssiden.

De sidste mange år har min primære målsætning været fokuseret på de Militære verdensmesterskaber i O-løb (CISM) og på biathlon-orientering en kombination af skydning og O-løb i stil med skiskydning.

MTBO har dog de sidste par år spillet en større og større rolle, det kombineret med at den daglige træning på cyklen for mit vedkommende er langt mere motiverende en løbetræning - hsr været med til at ændre mine prioriteter.

Så da 2012 sæsonen sluttede lå det i kortene at tænke på noget nyt, så 2013 kommer til at stå på MTBO og MTB med højeste prioritet.

Træningen i 2013 er startet godt ud er glad for at jeg til min fødselsdag i efteråret fik en hometrainer og den har gjort træningen i den kolde og snefyldte januar meget simplere, men nu kan man da endelig komme i skoven uden at sætte liv og læmmer på spil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar